خسته و راحت

جایی که من خودمونیَم

خسته و راحت

جایی که من خودمونیَم

روز هـــایم...

چهارشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۱۰ ق.ظ

روزها به این می اندیشم که چرا

همــــیشه کسانی که دوستشان دارم میروند...

شب ها با یاد کسانی که رفته اند به خواب میروم...

شب و روز غــم انگیزیست...

تنهایی،

درد سختی ست...

که می بایست من تحمل کنم...

می بایست

تحمل کرد...

همه چیز گذراست...هیچ چیز بی تغییر نمی ماند...

حتّی چشمان مظلوم من..

که هرشب تَر است به یاد آنهایی که رفته اند...!

نوشته از:خودم

۹۴/۰۷/۰۸
...naab...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">