خسته و راحت

جایی که من خودمونیَم

خسته و راحت

جایی که من خودمونیَم

مینویسم من همیشه...

چهارشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۲۳ ب.ظ

مینوشتم...

مینویسم...

خواهم نوشت(عمری اگر باشد)...

دلم که میگیرد جز نوشتن چیزی بهتر نمی کند حالم را...بهتر میشود حالم وقتی قطرات اشکم که بر روی کاغذ افتاده را میبینم...

احساسم را وفتی با کاغذها در میان میگذارم،به من وقت فکر کردن میدهند...

تمام حرفهایم..حرفهایش..حرهایشان در گوشم دوباره میپیچد...فرصت دارم برای قضاوتی دوباره...

کاغذ،دوستَت دارم:)تا همیشه...از آن دوست داشتن های همیشگی...

التماس دعا

:)

نظرات  (۴)

۲۲ آذر ۹۴ ، ۱۳:۲۲ عباس زاده
خیلی از اوقات نوشتن آدم رو خیلی بیشتر آروم میکنه تا این که به اونی که باید بگی و به صاحبش حرفت را بزنی
نوشته و مکتوب شده یه جور سند است




سلام علیکم مومن
حلول ماه ربیع بر شما مبارک
عزاداریهاتون هم قبول ان شاالله
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
پاسخ:
دقیقا،آرامشی که توی نوشتن هست رو هیچ جای دیگه نمیشه 
پیدا کرد....



سلام بر شما
برشماهم...!
مچکرم..
عاقبت بخیر باشید..یاحــق!!
۱۱ آذر ۹۴ ، ۲۲:۵۷ امیر بهزادپور
نوشتن خیلی خوبه..اصلن عالیه...
خیلی خوب می نویسی...
(احساسم را وفتی با کاغذها در میان میگذارم،به من وقت فکر کردن میدهند...)
موفق باشی.
پاسخ:
خیلی ممنون...لطف دارین..
همچنین!
۱۱ آذر ۹۴ ، ۲۲:۵۲ ادیب کیان
سلام
... به دل نشست
نوشتن ناگفته‌های آن هم روی کاغذ... به شحصه آرامش خاصی بهم منتقل میشه...
نوشتن رو دوست دارم...
عالی...
در پناه خدایی که به او ایمان دارید
پاسخ:
سلام،
ممنون...
باز هم ممنونم!
درپناه خدا،یاحق
منم فقط با نوشتن اروم میشم
روی کاغذ ک نع چون فضول هس:))
ولی وب مینوسمو پیش نویسش میکنم
پاسخ:
واقعا خیلی ادمو اروم میکنه:)
:)))) عجب!!!
کار جالبیه! :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">