خسته و راحت

جایی که من خودمونیَم

خسته و راحت

جایی که من خودمونیَم

در غفلت به سر میبرم...متاسفانه..

دوشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۴۸ ق.ظ
گـــاهی،بد جور تنها میشم...
این جور مواقعه که یادم میفته،
اون موقع هایی که سرم شلوغ بود به کیا بی محلی کردم
این مواقعه که یاد کسایی میفتم که ازم دلخورن...
اینکه احساس کردم دلم به وجود آدمایی گرمه
که حتی باورم نمیشد که بودنشون فقط مدت کوتاهیه...
هه
بعدش میرن،حتی پشت سرشونم نگاه نمیکنن...
ولی ای دل غافل!!!
که غافل شدم از "یار های با معرفت"
:(
**راستی اینم بگم که از اول متن داشتم از "ضمیر سوم شخص جمع" 
استفاده میکردم..ولی بعدش گفتم شاید همه اینجوری نباشن،
از خودم مایه بذارم:)
۹۴/۰۴/۲۹
...naab...

نظرات  (۲)

سلام علیکم
به جهت حمایت از وبلاگ شهید مدافع حرم محمدحسین مرادی لطفا این وبلاگ را در جایی مناسب در پیوندهای خود قرار دهید
منتظر حضور گرم و صمیمی شما در وبلاگ شهید هستیم
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
۳۱ تیر ۹۴ ، ۱۶:۱۱ عباس زاده
سلام علیکم مومن
باید قدر دونست و محبت کرد
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
پاسخ:
سلام، خیلی خوبه که هستید و مطالب کم ارزش بنده رو دنبال میکنید...
 
فرمایش شما متین و صحیح، چشم ،سعی میکنم  به این توصیه عمل کنم..! 

عاقبت بخیر باشید، یاحق☺

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">