خسته و راحت

جایی که من خودمونیَم

خسته و راحت

جایی که من خودمونیَم

چقدر شیرین است...عشق!

دوشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۳، ۰۹:۰۳ ب.ظ

چقدر زیباست..و چقدر شیرین..

چــه ساده است اما چشمگیر...

حالِ ادم را عوض میکند..

بــروزِ احساساترا میگویم...

یا..همان دوست داشتن یا حتی عشق...

احساس شکیلی ست..دوستش دارم و داریم،اگر پای اغراق به میان نباشدمیشود گفت هیچ کس از عشق بیزار نیست...

و

فکر میکنم زیباتر ان است که احساست را نسبت به دوستانت بروز دهی..!!

مَثَلِ "امــروز" "من"...یکی از زیباترین روز های زندگیم بود...

امیدوارم به وقتش برای شما هم پــیش بیاید..یا اگر آمده،چه خوب که میشود هم احساس بود..!

+کــاش هیچ وقت برای ابراز احساسات انرا فقط در رویایمان تصوّر نکنیم..به واقعیت بپیوندد زیبا تر میشود...!

25/12/93 نــاب!!


۹۳/۱۲/۲۵
...naab...

نظرات  (۱)

Besiaaar ziiba ....:)
پاسخ:
مرسی روژان جون...دوست خووووبم...
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">