خسته و راحت

جایی که من خودمونیَم

خسته و راحت

جایی که من خودمونیَم

فقط گاهی . . .اما نه!

شنبه, ۱ آذر ۱۳۹۳، ۰۸:۵۹ ب.ظ

گاه گداری در حیات انسانی ام چقدر نیازمند تلنگری از سوی محبوبم یعنی خدا هستم!

با تمام وجودم ستایش میکنم این گاهی ها را زیرا مرا به خویشتن باز میگرداند.

در اینجا قطعه ای از دست نوشته های خودم را برایتان به یادگار میگذارم!

باشد که قدری اندیشه کنیم.


من اینجایم دلم تنها

تو آنجایی!

دلت لبریز از رویا

گهی اینجا،گهی آنجا

منم عاشق و بی پروا

تویی همدم در این صحرا


"یا علی مدد"


۹۳/۰۹/۰۱
آذردخت ♥♫♥♫♥

نظرات  (۷)

۱۵ آذر ۹۳ ، ۱۳:۱۱ فانوس جزیره
سلام علیکم مومن

با مطلب
تاحالا به میوه ها فکر کردید 2
بروز هستیم

عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
۱۲ آذر ۹۳ ، ۱۶:۴۹ سعید نوروزی
خدا قوت + خسته نباشی
۰۸ آذر ۹۳ ، ۱۵:۱۶ فانوس جزیره
سلام علیکم مومن

تاحالا به میوه ها فکر کردید؟
دعوتید

عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
سلام مومن. جزاکم الله خیرا

شاعر می فرماید:
"بیدلی در همه احوال، خدا با او بود
او نمی دیدش و از دور، خدایا می کرد.."

عاقبتتون به خیر به حق ابوتراب
یا علی
۰۴ آذر ۹۳ ، ۱۰:۱۵ فانوس جزیره
حالا تمام دغدغه‌ام این شده حسین

این اربعین، کرب و بلا می‌بری مرا ؟


سلام علیکم مومن
خیلی التماس دعا داریم
salam
aallii neveshti mesle hamishe
az tahe del migam
سلام
سایت خوبی دارین
خوشحال میشم به منم سر بزنین
طراحی بنر
با کیفیت و کار حرفه ای و قیمت کم.خودتون میتونید مقایسه کنین:)
به مام سر بزنین و نظر هم بدین یا علی:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">