خسته و راحت

جایی که من خودمونیَم

خسته و راحت

جایی که من خودمونیَم

تو می ایی...

شنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۵۷ ق.ظ
میدانم که روزی بالاخره حضور پرشکوه و باصلابت و جمیل تو را خواهم دید.
 
حضوری که همه را مدهوش و متحیر خود میکند و بر میچیند بساط دروغ و کینه و شایعه و نفرت و اندوه را.
خداوند خود به بندگانش وعده ی تورا داده است و من هر جمعه برای سلامتی و فرجت دعا میکنم و یقین دارم که میایی چون خداوند بر خلاف وعده اش عمل نمیکند،پس من به تو ایمان دارم.
بیا و تمامی دروغ های این عالم درباره ی خودت را ریشه کن،کن ای مهدی موعود...
یا صاحب الزمان،خسته و درمانده و پریشان.پس کی سراغ این بیمارت را میگیری ای طبیب همه ی طبیبان؟!
.
.
.
.
.خداوند پشت و پناه همه تان باشد دوستان...ای مهدی جان بیا... 
شاید این جمعه بیاید،شاید...آمین.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">